Foto's en Imovie

Donateurs zoeken contact met donateurs bij hun in de buurt...
Of: donateurs bieden hulp aan in hun regio...
Berichten in dit forum worden na 365 dagen automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Coenen
Nieuw op 't forum

Foto's en Imovie

Bericht door Coenen » za jul 20, 2019 18:43

Hallo allemaal,
Mijn naam is Hannie, ben 71 jaar en woon in het centrum van Nijmegen. Heb sinds 2012 een IMac 27 inch en inmiddels ook iPad, iPhone 8 en een Macbook voor de vakanties, dus na 30 jaar Windows AF. Ben er best veel mee bezig…
Is er iemand in de buurt van Nijmegen die net als ik het leuk vind met foto’s en Imovie bezig te zijn/gaan.
Dat af en toe samen te doen. Gewoon voor de gezelligheid en elkaar te kunnen helpen, stimuleren of een idee te delen.
Ik maak ook veel foto albums en serie’s en wil dit uitbreiden met Imovie vanwege de mogelijkheden.
Iemand interesse, dan hoor ik dat graag.
Groeten en wellicht tot ziens,
Hannie
hanniecoenen@live.com

Doede
Site Admin

Re: Foto's en Imovie

Bericht door Doede » di jul 23, 2019 21:20

Hoi Hannie,

Ik ben Doede en woonde eerder in Nijmegen, nu in Druten, en ben hobbyfotograaf (zie ook onderaan mijn bericht). Ik doe 't echter niet meer met Foto's en iMovie, maar kan je misschien wel blij maken met ons maandelijks "Apple Café" in café De Hemel in Nijmegen. Ook hebben we binnen Klokhuis een fotogroep die een beetje actief is op 't besloten deel van dit forum, en enkele malen per jaar een fotowandeling organiseert, maar zich ook op de AppleDagen met fotografie bezighoudt. Ik zou je graag uitnodigen de activiteiten in de gaten te houden en eens aan te sluiten. Klokhuis heet mensen (vind ik) altijd warm welkom. En je zult er kennis maken met meer Foto's/ iMovie gebruikers. Ook raad ik je aan dit forum (voorzien van een beetje geduld) te gebruiken en in de gaten te houden.

groetjes,
Doede

hacolt
Goeroe

Bericht door hacolt » do jul 25, 2019 08:45

Hallo Hannie

Ik ben Sipkje Ham-Coltof, de Coördinator van de Klokhuis Werkgroep Fotografie en heet je ook van harte welkom bij de groep.

Ik sluit me verder, voor wat de mogelijkheden van de groep, helemaal aan bij Doede. Toch heb ik het idee dat wij elkaar in Nijmegen al eens gesproken heb. Ik woon zelf in Soest en kom af en toe naar het Klokhuis café in Nijmegen. Ik heb daar een van de laatste keren met een mevrouw gesproken die het leuk zou vinden om bij haar thuis af en toe samen te werken. Ik denk dus dat jij dat bent.

Ik heb toen aangeraden om een oproep op dit forum te plaatsen, omdat het voor mij te ver weg is om regelmatig bij elkaar thuis te komen.

Ik hoop dat je iemand vind die het thuis samenwerken ook gezellig vind.

Veel succes
Sipkje Ham-Coltof
Coördinator Klokhuis Werkgroep Fotografie

g0erwt
Goeroe

Bericht door g0erwt » vr jul 26, 2019 17:15

hallo Hannie,
ik ben Paulus en woon ook in Nijmegen.
De mogelijkheden binnen de Klokhuis-activiteiten lijken me duidelijk. Zo was er , al weer een poos terug, een wandeling in de Hatertse vennen. Georganiseerd door één van de andere Klokhuizers in Nijmegen. Hij 'doet' ook De Hemel. Hij zal zelf wel reageren, vermoed ik.
Omdat ik heel vaak weg ben uit Nijmegen is het voor mij onhandig om vaste afspraken te maken. Losse afspraken zijn echter wel mogelijk. Dat kan dan via mijn privé e-mailadres.
Verder is er nog een andere mogelijkheid in Nijmegen/Weezenhof. Niet alleen voor bewoners van die wijk. Vanuit het centrum goed te bereiken met de buslijnen 331 (Weezenhof), 9 (Grave) en 6 (Station Dukenburg). Op de website kun je zien dat er diverse activiteiten worden georganiseerd. Zelf een activiteit opzetten kan ook.
vriendelijke groeten,
Paulus Chr. van Galen
kennis intermediair
http://www.vangalen.be
'het leven is een illusie, zonder illusies kun je niet leven'.

Plaats reactie